Koja znanja sertifikat pokriva?

Nakon položenog testa, stiče se DIMAQ sertifikat kao potvrda kvaliteta znanja za sledeće segmente digitalnog marketinga:

  • Osnove digitalnog marketinga
  • Strategija i planiranje
  • Display advertajzing
  • Search engine marketing
  • Video advertajzing
  • Društvene mreže i content marketing
  • Mobilni marketing
  • Programmatic advertajzing
  • E-mail marketing
  • E-Commerce
  • Internet analitika i UX
  • Zakon i pravna legislativa na internetu

Kome je sertifikat namenjen?

  • Početnicima i svima koji žele da uđu u industriju digitalnog marketinga
  • Zaposlenima u industriji digitalnog marketinga
  • Zaposlenima u kompanijama koje se oglašavaju, a koji sarađuju sa marketing agencijama
  • Zaposlenima u medijima

Kako se vrši testiranje?

Testiranje se sprovodi na online platformi, u Beogradu, u IAB sertifikacionom centru.
DIMAQ test ima 80 pitanja iz 12 oblasti. Testiranje traje 60 minuta.
Da bi se test položio, potrebno je tačno odgovoriti na najmanje 75% svih pitanja.
Sva pitanja već sadrže ponuđene odgovore, a polaznik odabira one za koje smatra da su ispravni.

Priprema za polaganje testa

IAB Serbia pruža mogućnost edukacije i pripreme za polaganje testa.
Pored toga, svi zainteresovani za sertifikaciju se mogu i samostalno pripremati uz pomoć dostupnih znanja i informacija.

Period važenja sertifikata

Konstantan razvoj tehnologije utiče na to da se digitalni marketing kao industrija veoma brzo menja. Kako bi ostali kompetentni, od izuzetnog je značaja da profesionalci u ovoj oblasti prate i budu u toku sa trendovima i inovacijama. Iz tog razloga, DIMAQ sertifikat ima period važenja dve godine, nakon čega je potrebno proći proces resertifikacije.

Svaki sertifikat ima jedinstven broj i datum isteka.

FAQ – Često postavljana pitanja

Pogledajte listu najčešće postavljanih pitanja.

Prijavite se za edukaciju