Koja znanja sertifikat pokriva?
Nakon položenog testa, stiče se DIMAQ sertifikat kao potvrda kvaliteta znanja za sledeće segmente digitalnog marketinga:
- Osnove digitalnog marketinga
- Strategija i planiranje
- Display advertajzing
- Search engine marketing
- Video advertajzing
- Društvene mreže i content marketing
- Mobilni marketing
- Programmatic advertajzing
- E-mail marketing
- E-Commerce
- Internet analitika i UX
- Zakon i pravna legislativa na internetu
Kome je sertifikat namenjen?
- Početnicima i svima koji žele da uđu u industriju digitalnog marketinga
- Zaposlenima u industriji digitalnog marketinga
- Zaposlenima u kompanijama koje se oglašavaju, a koji sarađuju sa marketing agencijama
- Zaposlenima u medijima
Kako se vrši testiranje?
Testiranje se sprovodi na online platformi, u Beogradu, u IAB sertifikacionom centru.
DIMAQ test ima 80 pitanja iz 12 oblasti. Testiranje traje 60 minuta.
Da bi se test položio, potrebno je tačno odgovoriti na najmanje 75% svih pitanja.
Sva pitanja već sadrže ponuđene odgovore, a polaznik odabira one za koje smatra da su ispravni.
Priprema za polaganje testa
IAB Serbia pruža mogućnost edukacije i pripreme za polaganje testa.
Pored toga, svi zainteresovani za sertifikaciju se mogu i samostalno pripremati uz pomoć dostupnih znanja i informacija.
Period važenja sertifikata
Konstantan razvoj tehnologije utiče na to da se digitalni marketing kao industrija veoma brzo menja. Kako bi ostali kompetentni, od izuzetnog je značaja da profesionalci u ovoj oblasti prate i budu u toku sa trendovima i inovacijama. Iz tog razloga, DIMAQ sertifikat ima period važenja dve godine, nakon čega je potrebno proći proces resertifikacije.
Svaki sertifikat ima jedinstven broj i datum isteka.
FAQ – Često postavljana pitanja
Pogledajte listu najčešće postavljanih pitanja.