DIMAQ master treneri

Igor Černiševski
Biografija
Ima više od 10 godina iskustva u praktično svakoj oblasti digitalnog oglašavanja, od web developmenta, preko upravljanja digitalnim projektima i digitalnog media planiranja do sveobuhvatnih digitalnih strategija. Tokom svoje karijere bio je direktno zadužen za digitalno prisustvo nekih od najvećih kompanija na srpskom tržištu. Tokom proteklih 15 godina, Igor je radio na više od 500 digitalnih projekata i kreirao je i vodio neke od najnaprednijih digitalnih kampanja na tržištu Srbije. Trenutno se nalazi na poziciji Digital Product Development direktora u kompaniji Wireless Media, gde je zadužen za integraciju i razvoj novih digitalnih produkata i usluga. U DIMAQ programu je od samog početka, prvo kao master trener, a nakon toga i kao koordinator. Predsednik je komiteta za edukaciju IAB Serbia i član komiteta za edukaciju IAB Europe.

Ljiljana Vučetić
Biografija
“Ljiljana radi u oblasti digitalnog marketinga 10 godina. Karijeru počinje u korporativnim komunikacijama, a potom u marketingu online medijskih startup-a, full servis digitalnoj agenciji i na strani multinacionalne korporacije kao lider digitalnog nastupa.
Poseduje višegodišnje iskustvo u oblasti izradnje digitalnog prisustva brendova, medijskih strategija, content marketinga i akviziciji korisnika e-commerce sajtova.
Redovni je predavač u oblasti digitalnog marketinga već 5 godina. U radu IAB-a učestvuje od 2012. godine.
Predavač je na Dimaq modulu Mobilni marketing. Veruje da je interdisciplinarni pristup i posmatranje iz različitih perspektiva od izuzetne važnosti u edukaciji.
“

Danka Trbojević
Biografija
Danka Trbojević poseduje više od 10 godina iskustva u oblasti digitalnog marketinga.
Radila je u mnogim velikim marketinškim agencijama. Pre I&F; McCann grupe, gde radi kao Managing Director Reprise IH i CSD u agenciji Drive, bila je Executive Director udruženja IAB Serbia gde joj je jedna od obaveza bila organizacija najveće i najprestižnije regionalne konferencije na temu digitalnog marketinga – Digital Day.
Pre toga je radila u međunarodnoj agenciji Httpool gde je stekla veliko iskustvo kao Country Manager za Twitter za tržište Srbije.
Danka je predavač na postdiplomskim studijama Reklama i Mediji na Fakultetu dramskih umetnosti. Kao predavač nastupala je i na mnogim lokalnim i regionalnim Marketing i web konferencijama poput Novi komunikacijski trendovi u Skoplju, Digital u Beogradu, Marketing Summit u Beogradu i Sarajevu, Webiz u Subotici, kao i na kursu AcademIAA u organizaciji IAA, itd.
Diplomirala je na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu, na Katedri za filmsku i televizijsku produkciju. Na istom fakultetu je završila i postdiplomske studije i poseduje MBA diplomu za marketing komunikacije.

Miloš Skokić
Biografija
Miloš je započeo svoju karijeru 2013. godine u marketinškoj agenciji Communis DDB, kao deo tima za digitalne medije. U ovom periodu bavio se online prisustvom nekih od najvećih brendova na tržištu: Atlantic Grupa, Državna Lutrije Srbije, Samsung, Heineken… 2015. godine osvojio je nagradu Somoborac sa kampanjom za brend Sweeet, u kategoriji alternativnih kanala za oglašavanje. Od aprila 2015. pridružuje se digitalnom timu agencije Executive Group gde brine o online nastupu The Coca-Cola Company brendova. 2016. godine osniva agenciju Žiška. Sarađuje sa nekim od najvećih brendova u Srbiji na projektima digitalne strategije, kreiranja sadržaja i web produkcije. Od 2018. godine je sertifikovani DIMAQ trener i pomaže profesionalcima u marketinškoj i medijskoj industriji da usavrše svoja znanja iz oblasti digitalnog marketinga.

Đorđe Đuričić
Biografija
Radi na poziciji Produkt manadžera u inovacionom centru United Cloud, gde je zadužen za VIDA, sistem za dinamičko TV adresabilno oglašavanje.
Prethodno iskustvo je stekao tokom 5 i po godina u Gemiusu, najvećoj evropskoj istraživačkoj kompaniji, na poziciji Tehničkog menadžera za Jadransku regiju.
Pre rada u Gemiusu, proveo je 5 godina na Prvoj Srpskoj Televiziji, na razvoju portala prva.rs i PRVA Web TV koncepta.
Kao predavač, učestvovao je na više konferencija i edukacija, poput Digital Day, IAA, SumUp, e-trgovina, e-commerce day itd.
Od početka pokretanja DIMAQ programa u Srbiji u januaru 2018., aktivni je Master trener, a kao predavač na programu drži predavanja na modulima Digital i Video.
Od 2018. godine, predsednik je AdTech komiteta IAB Srbija.

Vera Radanović
Biografija
Vera je trenutno na poziciji Head of Digital u agenciji Media House. Svoju karijeru u digitalnim vodama je započela 2007.godine u medijima, dok je u agencijskom svetu od 2010.godine. Zajedno sa ostalim članovima digitalnog tima Media House-a je angažovana u IAB-u kroz aktivno učešće u komitetima i Upravnom odboru. DIMAQ vidi kao sveobuhvatni program edukacije i odličnu priliku za sve ljude koji bi želeli da se bave digitalnim marketingom. Vodi se izrekom da se “znanje množi deljenjem” i stoga rado deli svoje znanje i pruža podršku onima koje ova oblast interesuje.

Aleksandar Ugljevarević
Biografija
Aleksandar Ugljevarević je nezavisni advokat i pravni konsultant LMS Digital Consultinga sa preko 11 godina iskustva u pružanju pravnih i poslovnih saveta u Srbiji i inostranstvu.
Diplomirao je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu i stekao zvanje mag. na Međunarodnom poslovnom pravu na Centralnoevropskom univerzitetu u Budimpešti.
Aleksandar je svoju karijeru započeo u renomiranoj međunarodnoj advokatskoj kancelariji u Beogradu, radeći na vodećim finansijskim projektima (Ušće kula i tržni centar). Iskustvo je stekao i u jednoj od konsultantskih firmi „Big Four“ u Srbiji, gde je rešavao probleme iz različitih uglova (pravne, savetodavne, poreske i poslovne). Pored iskustva u Srbiji, radio je u Evropskoj investicionoj banci u Luksemburgu i na projektu Svetske banke na usklađivanju sa pravom EU. Rad u EU omogućio mu je da praktično primjenjuje i tumači proširenje propisa EU.
Poslednjih godina Aleksandar se fokusirao na savetovanje velikih kompanija i startup-a u vezi sa novim tehnologijama – GDPR, blockchain, digitalni mediji i marketing, fintech. Raznovrsna konsultantska i pravna pozadina pomešana sa dobrim razumevanjem novih tehnologija od neprocjenjive je koristi za njegove klijente. On je jedan od pionira u Srbiji u savetovanju lokalnih, EU i američkih kompanija na putu ispunjavanja uslova GDPR (Super Kartica, Direct Media, Infostud Group, ServicePro, itd.). Kombinacija razumevanja zakona, tehnologije i zakonodavstva EU omogućava mu da se duboko pozabavi pitanjima privatnosti i sigurnosti u bilo kojoj industriji.
Aleksandar ima veliko iskustvo u prenošenju znanja na druge. Predsednik je Pravnog i političkog odbora IAB Srbija. Aleksandar takođe održava predavanja o pravnim pitanjima i pitanjima vezanim za GDPR u DIMAK, AcademiAA, Data Science Conference itd.””

Sanja Lalević
Biografija
“Sanja je Facebook Lead za Srbiju u okviru Httpoola, zvaničnog predstavnika Facebooka za Balkan. Marketingom se bavi više od petnaest godina, a svoje iskustvo je gradila kako na strani medija tako i u agencijskom svetu.
Svoj doprinos razvoju marketinga u digitalnom okruženju daje i aktivnim učešćem u radu strukovnih udruženja. Od 2017. godine je na poziciji Predsednika Skupštine IAB Srbija, a ujedno je i na čelu IAB Komiteta za istraživanja.
U okviru AcademIAA edukativnog projekta IAA Srbija, tri godine za redom gostuje kao predavač na modulu Digital, a 2017. izabrana je za najboljeg predavača Akademije.
Od 2019. radi kao predavač u okviru studijskog programa Digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikacije.”

Aleksandar Petković
Biografija
Diplomirao na Elektronskom fakultetu u Nišu gde je stekao i master diplomu. Ima dugogodišnje iskustvo u vođenju digitalnih projekata, kao i u kreiranju širokog spektra digitalnih strategija. Tokom karijere je osmišljavao brojne mobile projekte i kampanje, od SMS marketinga za mala i srednja preduzeća, do kreiranja aplikacija i igara za holivudske blokbastere i globalno tržište. Predavač na preko 20 konferencija u zemlji i inostranstvu o raznim temama iz oblasti mobilnog marketinga. Kao izvršni direkor IAB-a u Srbiji, Aleksandar je organizovao nekoliko velikih konferencija, pokrenuo IAB MIXX Awards, kao i DIMAQ program na kome je master trener i predavač na modulu za Mobilni marketing. Takođe, predavač je i na Fakultetu za medije i komunikacije.

Marija Joksimović
Biografija
Započela karijeru u advertisingu 2005 i tokom porteklih 16 godina radila na kreativnim i medijskim strategijama za neke od najvećih globalnih brendova. Od 2010 se specijalizuje u oblasti digitalnog oglašavanja u agencijama Fastbridge i Universal media, a zatim u agenciji GroupM koja posluje u okviru globalne medijske grupacije WPP. Trenunto radi na poziciji Managing Director u agenciji SVA New Concept.
U poslednjih nekoliko godina je aktivan je član IAB Serbia, kao i komiteta u organizaciji udruženja. Trener u okviru DIMAQ-a je od 2018 godine.

Vladimir Ćuk
Biografija
“Senior digital executive with domestic and international experience in analytics,
digital media, marketing, business development and strategic product positioning
– involving both start-up and growth organization. I have years of experience in
web analytics and utilization of data-driven customer acquisition techniques
across contemporary digital media channels. I am passionate about technology
and how it affects and optimize our life, our work and our societies. I think Built –
Measure – Learn is an important concept I have learned building different online
presence and analytics environments for various companies. I always relied on
trying something new, measuring it and learning from success or failure. My
decisions and actions were always based on data, but usable and actionable data.
Core Specialties: Analytics, Research, Digital Media, Search Engine Marketing,
Performance Marketing.
Other Specialties: Search Engine Optimization, Social Media Marketing, Business
Development, Strategic Planning, Management etc.
My main goal is to become better, smarter and faster at what I do, with more
knowledge, wisdom, strength, humor, guts and energy than I had yesterday.
I just started in the role of lecturer on DIMAQ and feeling amazing with my new role.
I think that unselfish knowledge sharing is the most important thing in the world of digital marketing.
And that is what DIMAQ do. Among many great experts, I successfully pin up my name with the mission
to educate and create new experts on Serbian and regional market.”
Organizacija
IAB Serbia (Interactive Advertising Bureau) je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.
IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog tržišta digitalnog marketinga, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.
IAB Serbia je zvanični i ekskluzivni zastupnik licence, zadužen za sprovođnje DIMAQ sertifikacije u Srbiji.
IAB Serbia
Obilićev venac 4
11000 Beograd
+381 11 26 29 922
email: dimaq@iab.rs