DIMAQ master treneri
Igor Černiševski
Biografija
Ima više od 10 godina iskustva u praktično svakoj oblasti digitalnog oglašavanja, od web developmenta, preko upravljanja digitalnim projektima i digitalnog media planiranja do sveobuhvatnih digitalnih strategija. Tokom svoje karijere bio je direktno zadužen za digitalno prisustvo nekih od najvećih kompanija na srpskom tržištu. Tokom proteklih 15 godina, Igor je radio na više od 500 digitalnih projekata i kreirao je i vodio neke od najnaprednijih digitalnih kampanja na tržištu Srbije. Trenutno se nalazi na poziciji Digital Product Development direktora u kompaniji Wireless Media, gde je zadužen za integraciju i razvoj novih digitalnih produkata i usluga. U DIMAQ programu je od samog početka, prvo kao master trener, a nakon toga i kao koordinator. Predsednik je komiteta za edukaciju IAB Serbia i član komiteta za edukaciju IAB Europe.
Đorđe Đuričić
Biografija
Radi na poziciji Senior produkt manadžera u inovacionom centru United Cloud, gde je zadužen za produktnu monetizaciju.
Od 2018. godine, predsednik je AdTech komiteta IAB Srbija.
Aleksandar Petković
Biografija
Diplomirao na Elektronskom fakultetu u Nišu gde je stekao i master diplomu. Ima dugogodišnje iskustvo u vođenju digitalnih projekata, kao i u kreiranju širokog spektra digitalnih strategija. Tokom karijere je osmišljavao brojne mobile projekte i kampanje, od SMS marketinga za mala i srednja preduzeća, do kreiranja aplikacija i igara za holivudske blokbastere i globalno tržište. Predavač na preko 20 konferencija u zemlji i inostranstvu o raznim temama iz oblasti mobilnog marketinga. Kao izvršni direkor IAB-a u Srbiji, Aleksandar je organizovao nekoliko velikih konferencija, pokrenuo IAB MIXX Awards, kao i DIMAQ program na kome je master trener i predavač na modulu za Mobilni marketing. Takođe, predavač je i na Fakultetu za medije i komunikacije.
Miloš Skokić
Biografija
Miloš je započeo svoju karijeru 2013. godine u marketinškoj agenciji Communis DDB, kao deo tima za digitalne medije. U ovom periodu bavio se online prisustvom nekih od najvećih brendova na tržištu: Atlantic Grupa, Državna Lutrije Srbije, Samsung, Heineken… 2015. godine osvojio je nagradu Somoborac sa kampanjom za brend Sweeet, u kategoriji alternativnih kanala za oglašavanje. Od aprila 2015. pridružuje se digitalnom timu agencije Executive Group gde brine o online nastupu The Coca-Cola Company brendova. 2016. godine osniva agenciju Žiška. Sarađuje sa nekim od najvećih brendova u Srbiji na projektima digitalne strategije, kreiranja sadržaja i web produkcije. Od 2018. godine je sertifikovani DIMAQ trener i pomaže profesionalcima u marketinškoj i medijskoj industriji da usavrše svoja znanja iz oblasti digitalnog marketinga.
Vera Radanović
Biografija
Aleksandar Ugljevarević
Biografija
Aleksandar Ugljevarević je nezavisni advokat i pravni konsultant LMS Digital Consultinga sa preko 11 godina iskustva u pružanju pravnih i poslovnih saveta u Srbiji i inostranstvu.
Diplomirao je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Beogradu i stekao zvanje mag. na Međunarodnom poslovnom pravu na Centralnoevropskom univerzitetu u Budimpešti.
Aleksandar je svoju karijeru započeo u renomiranoj međunarodnoj advokatskoj kancelariji u Beogradu, radeći na vodećim finansijskim projektima (Ušće kula i tržni centar). Iskustvo je stekao i u jednoj od konsultantskih firmi „Big Four“ u Srbiji, gde je rešavao probleme iz različitih uglova (pravne, savetodavne, poreske i poslovne). Pored iskustva u Srbiji, radio je u Evropskoj investicionoj banci u Luksemburgu i na projektu Svetske banke na usklađivanju sa pravom EU. Rad u EU omogućio mu je da praktično primjenjuje i tumači proširenje propisa EU.
Poslednjih godina Aleksandar se fokusirao na savetovanje velikih kompanija i startup-a u vezi sa novim tehnologijama – GDPR, blockchain, digitalni mediji i marketing, fintech. Raznovrsna konsultantska i pravna pozadina pomešana sa dobrim razumevanjem novih tehnologija od neprocjenjive je koristi za njegove klijente. On je jedan od pionira u Srbiji u savetovanju lokalnih, EU i američkih kompanija na putu ispunjavanja uslova GDPR (Super Kartica, Direct Media, Infostud Group, ServicePro, itd.). Kombinacija razumevanja zakona, tehnologije i zakonodavstva EU omogućava mu da se duboko pozabavi pitanjima privatnosti i sigurnosti u bilo kojoj industriji.
Aleksandar ima veliko iskustvo u prenošenju znanja na druge. Predsednik je Pravnog i političkog odbora IAB Srbija. Aleksandar takođe održava predavanja o pravnim pitanjima i pitanjima vezanim za GDPR u DIMAK, AcademiAA, Data Science Conference itd.””
Sanja Lalević
Biografija
“Sanja je Facebook Lead za Srbiju u okviru Httpoola, zvaničnog predstavnika Facebooka za Balkan. Marketingom se bavi više od petnaest godina, a svoje iskustvo je gradila kako na strani medija tako i u agencijskom svetu.
Svoj doprinos razvoju marketinga u digitalnom okruženju daje i aktivnim učešćem u radu strukovnih udruženja. Od 2017. godine je na poziciji Predsednika Skupštine IAB Srbija, a ujedno je i na čelu IAB Komiteta za istraživanja.
U okviru AcademIAA edukativnog projekta IAA Srbija, tri godine za redom gostuje kao predavač na modulu Digital, a 2017. izabrana je za najboljeg predavača Akademije.
Od 2019. radi kao predavač u okviru studijskog programa Digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikacije.”
Marija Joksimović
Biografija
Započela karijeru u advertisingu 2005 i tokom porteklih 16 godina radila na kreativnim i medijskim strategijama za neke od najvećih globalnih brendova. Od 2010 se specijalizuje u oblasti digitalnog oglašavanja u agencijama Fastbridge i Universal media, a zatim u agenciji GroupM koja posluje u okviru globalne medijske grupacije WPP. Trenunto radi na poziciji Managing Director u agenciji SVA New Concept.
U poslednjih nekoliko godina je aktivan je član IAB Serbia, kao i komiteta u organizaciji udruženja. Trener u okviru DIMAQ-a je od 2018 godine.
Vladimir Ćuk
Biografija
“Senior digital executive with domestic and international experience in analytics,
digital media, marketing, business development and strategic product positioning
– involving both start-up and growth organization. I have years of experience in
web analytics and utilization of data-driven customer acquisition techniques
across contemporary digital media channels. I am passionate about technology
and how it affects and optimize our life, our work and our societies. I think Built –
Measure – Learn is an important concept I have learned building different online
presence and analytics environments for various companies. I always relied on
trying something new, measuring it and learning from success or failure. My
decisions and actions were always based on data, but usable and actionable data.
Core Specialties: Analytics, Research, Digital Media, Search Engine Marketing,
Performance Marketing.
Other Specialties: Search Engine Optimization, Social Media Marketing, Business
Development, Strategic Planning, Management etc.
My main goal is to become better, smarter and faster at what I do, with more
knowledge, wisdom, strength, humor, guts and energy than I had yesterday.
I just started in the role of lecturer on DIMAQ and feeling amazing with my new role.
I think that unselfish knowledge sharing is the most important thing in the world of digital marketing.
And that is what DIMAQ do. Among many great experts, I successfully pin up my name with the mission
to educate and create new experts on Serbian and regional market.”
Milica Vještica Pažin
Biografija
Jasmina Koprivica
Biografija
Jasmina je direktorka Digitalnih operacija u Euronews Srbija i konsultant za razvoj digitalnih medija u Srbiji u IREX Srbija. Razvijala je i vodila neke od najvećih online medija u Srbiji – Blic.rs, Kurir.rs, B92.net Telegraf.rs.. Na poziciji je direktora za razvoj digitalnih proizvoda regionalnog specijalizovanog biznis medija Bloomberg Adria.
Aktivno učestvuje u radu IAB Srbija od njegovog osnivanja u cilju unapređenja tržišta digitalnog oglašavanja i predavač je na modulima Online novinarstva u Asocijaciji medija, na konferenciji Digital Day i mnogim drugim domaćim i regionalnim konferencijama posvećenim digitalnom biznisu.
U svom radu, Jasmina je fokusirana na izgradnju multiplatformskih medija koji proizvode premium sadržaje, koji su orjentisani ka velikoj ciljnoj grupi čitalaca i koriste u svom radu najsavremenije prakse u serviranju oglasa na dekstop, mobile, video i ostalim platformama.
Ima zvanje EMBA nakon završenih studija u Cotrugli Business School i smatra da je najveća moć koju pojedinac može da ima znanje koje poseduje. Zbog toga je uvek motivisana da znanje deli sa ljudima koji su, kao i ona, zagledani u neverovatne mogućnosti koje digitalno poslovanje nudi.
Đorđe Bukinac
Biografija
Đorđe je trenutno na poziciji Head of Nexus u kompaniji GroupM, globalnoj mreži medijskih agencija. Njegov rad na grupacijskom nivou podrazumeva formiranje digitalnih specijalnosti na lokalnom nivou, sa glavnim fokusom na Programmatic Media, kao i razvoj proizvoda usluga digitalnog oglašavanja kroz agencije EssenceMediacom, Wavemaker i Mindshare. Kroz saradnju sa najvećim globalnim oglašivačima i znanjem koje dolazi iz globalne mreže veruje da je odgovornost GroupM-a da bude inicijator promene, kao da nastavi rad na svojoj viziji – gde oglašavanje služi potrebama konzumera, a ne obrnuto.
Đorđe je takođe ponosni alumnus AIESEC-a, najveće svetske neprofitne organizacije kojom upravljaju mladi.
U slobodno vreme voli da istražuje sve u vezi sa novom web3 erom. Njegov hobi, ali i nesuđena profesija, je grafički dizajn. 😊
Darko Jovančić
Biografija
Marko Živković
Biografija
Digitalnim marketingom bavi se 15 godina. Iskustvo je sticao u agencijskom i medijskom svetu.
Kao deo Httpool tima, ovlašćenog Meta partnera, više od 5 godina pomaže oglašivačima i agencijama na Balkanu da ostvare svoje poslovne ciljeve u okviru Meta platforme.
Nosilac Meta Certified Media Planning & Media Buying Professional sertifikata u okviru Blueprint programa.
Tokom istog perioda Twitter Lead za Srbiju. Nosilac IMS & Twitter Flight School #Graduate sertifikata.
Predavač na modulu Digital u okviru AcademIAA edukativnog projekta IAA Srbija.
Poziciju DIMAQ trenera koristi da, vođen sjajnim ličnim iskustvima i posvećen podučavanju, uzvrati zajednici nesebičnim deljenjem znanja i preslika model ponašanja svojih saradnika/prijatelja iz industrije tokom formativnih godina.
Organizacija
IAB Serbia (Interactive Advertising Bureau) je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.
IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog tržišta digitalnog marketinga, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.
IAB Serbia je zvanični i ekskluzivni zastupnik licence, zadužen za sprovođnje DIMAQ sertifikacije u Srbiji.
IAB Serbia
Obilićev venac 4
11000 Beograd
+381 11 26 29 922
email: dimaq@iab.rs